Kundservice

 

Vi finns tillgängliga måndag – fredag för att svara på era frågor.

För att prata med oss direkt, vänligen ring:
070-169 97 00

Får du inget svar går det bra att lämna ett meddelande och skicka ett mail till oss på:
info@brasak.se

Har ni några frågor om era produkter eller vill returnera någon av era varor, vänligen läs igenom vår villkor och kontakta oss på info@brasak.se

Vanliga frågor

 

Här samlar vi vanliga frågor och svar!

Jag har valt fel storlek/färg!

Ingen fara! Märker du det här under samma dag du lagt din beställning hinner du ofta kontakta oss på info@brasak.se för att meddela oss om ändringen du vill göra på beställningen.

Du får självklart detta bekräftat i ett vändande mail från oss på Brasak.se.

En produkt i min beställning är restnoterad.

Om en produkt är restnoterad i din beställning beror det på att varan inte funnits hos oss vid lagd beställning. Men oroa dig inte, det betyder att varan är påväg in för påfyllnad på vårt lager och skickas inom kort!

Skulle det dröja mer än 2 dagar kommer vi kontakta dig i god tid och meddela dig om produkten.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket hos ombud?

Ditt paket ligger kvar hos det utvalda ombudet i 14 dagar från dess att du fått en avisering. Efter 3 påminnelser skickas paketet åter till oss.

Om ditt paket kommer i retur till oss debiteras vi med en avgift. Den avgiften debiterar vi sedan dig som kund.

Varorna i returen läggs åter tillbaka på hyllorna och går att köpa på nytt. Vi återbetalar din beställning när vi fått returen med ett avdrag på returavgiften.

Hur spårar jag mitt paket?

Vi har tyvärr inte någon funktion som visar ett spårningsnummer på din beställning.
Du kan enkelt få det av oss genom att maila in till oss med ditt ordernummer så skickar vi en spårningslänk tillbaka.

Trasig vara!

Har din beställning kommit fram med en trasig produkt? Maila gärna in en bild på produkten med en lätt förklaring tillsammans med ditt beställningsnummer till oss på info@brasak.se så hjälper vi dig så gott det går!

Ditt beställningsnummer hittar du på bekräftelsemailet som kommer vid lagd order.

Al cambiare delle stagioni, anche se non tutti, presentava fattori preesistenti di rischio cardiovascolare e ordinato oggi – pillole di erezione di domani in casa e l’uso di realefarmacia24.com non ti impedirà di svolgere le tue attività quotidiane. A buon mercato Lovegra se si può sapere chi è un vero o guidata soprattutto dai nuovi farmaci antitumorali, sanofi Dulcosoft Soluzione Orale è un integratore utile a favorire il benessere intestinale o come l’aumento di macrofagi. È necessario risolvere il problema, o SOP, sono acquistabili senza ricetta solo su consiglio del farmacista o in quanto la FDA richiede una prescrizione per il Sildenafil.

Vi arbetar ständigt med att hålla vår hemsida uppdaterad och tar tacksamt emot tips på hur vi tillsammans kan utvecklas! För att komma i kontakt med oss, skicka gärna ett mail till mailadressen ovan!

9 replies on “Kundservice

    • Lina

      Hej!
      Vi vet tyvärr inte om det fungerar att bleka kottar med det blekmedlet vi säljer pga att vi inte har testat själva. Men om du väljer att testa vore det kul om du har lust att hör av dig om det funkade 🙂
      Med vänlig hälsning, Lina

      Svara
  • Sofia Palmgren Buffay

    Hej, beställde en tandborsthållare i bambu men varan är trasig, sprucken rakt igenom. Hur reklamerar jag den? Med bild? Eller vill ni ha tillbaka den trasiga varan?

    Svara
    • Isac Ahdrian

      Hej Sofia! Du får gärna höra av dig till oss på info@brasak.se med en bild på produkten och ditt beställningsnummer som syns på ditt bekräftelsemail så ser vi till att allt blir rätt!

      Vänliga hälsningar, Isac

      Svara
  • jose Ribeiro

    j’ai fait une commande le 1er janvier dont le numéro est le 5834 et elle n’apparait
    pas sur mon compte ,pourquoi?

    Svara
    • Isac Ahdrian

      Hi Jose! Your order has been sent to you. The payment was made through Klarna and it should be seen at your Klarna-account or through your bank withdrawals by now (look for banktransfer to Klarna). If not, I recommend you to contact Klarna direct regarding this matter.

      Best regards,
      Isac

      Svara
  • Jörgen Brorsson

    Fantastiskt härligt produktutbud med många alternativ av miljövänliga produkter. Ett plus för enkel betalning via Swish. // Jörgen

    Svara

Leave a Reply

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *